Eszti
A neves US Weekly magazin igazán szemrevaló képeket jelentetett meg Robert Pattinson-ról a minap. A képek szerintem önmagukért beszélnek, no meg a felirat is:) Katt a képekre a nagyobb nézetért.

Rob's sexy photo shoot
(Robert szexi fotozása/képei)









Szerintem a vizes pólós képet leszámítva (ami csak vicc:)) az összes nagyon jóó kép. Mind olyan vagánycsávós, ami mondjuk Robert-re annyira nem igaz, de valljuk be, hogy baromi jól áll neki.
És a nagy kedvenc:) Ez a kép szerintem benne van a Legjobb 10 kép, ami Rob-ról készült című sorozatban. Huú, nem is rossz ötlet, akkor szerintem hamarosan csinálunk is egy ilyen szavazást. :)
Szóval a nagyon nagy kedvenc kép, íme:




És számomra nagyon meglepő módon:) "eddig még sosem látott képek" kerültek elő Montepulciano-ból a New Moon forgatás helyszínéről.

Szerintem nagyon aranyosak, ahogy Robert lehajol, Kristen meg nagy terpeszbe áll, hogy egy magasak legyenek a néppel:) (Katt a képre a nagyobb nézetért)