Kittu
Sziasztok! Ne haragudjatok, ma egyáltalán nem tudtam frissíteni, el kellett mennünk, szóval nem voltam gépközelben.De éjszaka igyekszem bepótolni. Például gondoltátok volna, hogy a Charliet alakító színész nem olvasta a sagat?(:




Elizabeth Reaser nemrég mesélt New Moon beli szerepéről és a rendező váltásról a National Ledgernek.

"Ez olyan, mintha az almákat és a narancsokat kéne összehasonlítanod, hiszen különbözőek. Mindkét rendezővel nagyszerű volt a forgatni, minannyiunk szerencsésnek érezhette magát, hogy ilyen ügyes kezekbe kerültünk."

NL: "Hogyan változott az élete, mióta belekerült a Twilight világába?"

"Nem érzem, hogy bármiben változott volna, ha hiszed, ha nem. Páran felismernek."meséli nevetve"Soha nem szerepeltem még olyan filmben, amit igazán sokan láttak, szóval ez jó. Ami az igazán remek ebben az egész dologban, hogy nagyon szeretem az összes szereplőt (Twilightban), nagyon jól érezzük magunkat együtt. Ez egy buli. Jól szórakozunk!"




Laremy Legel pedig Billy Burke-kel, azaz a Twilight Charliejával készített egy interjút a Twilight premier körül (időben). És milyen aranyos, főleg mikor Kristenről beszél :)

LL: "Ti, srácok, a Twilighttal 70 millió dollárral nyitottatok, és a New Moon még csak most jön! Izgatott vagy, hogy folytatod a sorozatot?"

BB:"Igen, a 700 millió dollár valóban sok egy olyan filmnek, aminek nem sztárok a szereplői. Azt mondták,hogy Charlie a többi részben kiemelkedőbb szereplő lesz. Bármilyen meglepő, még nem olvastam a könyveket. A Twilight forgatása alatt részleteket elolvastam belőle, de többet nem! Nem vagyok egy tipikus "jó olvasó" alkat, szóval egész életemben nem voltam rá képes, hogy átrágjam magam egy egész könyvön, és leültessen engem. A folytatásról pedig, igen, én addig jövök, míg szükségük lesz rám és hívnak."

LL:"A könyvekben Bella és Charlie kapcsolata egyre komplikáltabbá válik. Te és Kristen Stewart a valóságban is jól kijöttök egymással?"

BB: "Első alkalommal egészen Portlandig vele voltam a repülőgépen. Nem tudta, hogy én ki vagyok, de én felismertem őt, odamentem hozzá, és aztmondtam, hogy: "Hé, én az apud vagyok!!"Szerintem ő azt gondolta, hogy ez telejesen hátborzongató volt.(nevet) De azóta nagyon jól kijövünk. Ő és én ugyanazt az utat járjuk. Azt tesszük amit teszünk, és ha kell letérünk az útról, hagyjuk ,hogy az események maguktól történjenek. A forgatás alatt többször volt olyan, hogy nehézségünk volt, és bármikor megvigasztaltuk a másikat.Ráadásul szerintem, elképeszően tehetséges"

LL:"Neked voltak olyan "Charlie pillanataid" amikor a rajongók felismertek?"

BB:"Oh, igen. A premier például. Az emberek az üvöltötték, hogy "Charile"!Ez eléggé megrázó volt. De ige, a filmet bemutatták, és nekem is muszály lesz kilépnem a házamból, szóval meglátjuk, hogy lesz.De a filmben Charlieként álcázva voltam egy "zsaru bajusszal",amim már nincs meg."

LL:"Tlaálkoztál már olyan rajongókkal, akiknek tetszett?"

BB:"Soha.Nem még soha nem találkoztam senkivel,akinek bejött volna."

LL:"Esett már bármi szó a folytatásról?"

BB:"Még senki nem tud semmit. Tlaálgatások már mennek, de az én tippem az, hogy amint lehetőség adódk a forgatásra, neki állunk dolgozni rajta. Peszre ez is csak egy találgatás."

LL:" Milyen volt a kapcsolatod Rob Pattinsonnal?"

BB:"Ugyanaz az életmentalitásunk: semmit ne vegyél túl komolyan, így a legjobbat tudod nyújtani a munkádban, és ha kell lazíts. Jó párszor nevbettünk, ittunk néhány italt. Szerzett néhány dalt a filmhez, és magam is zenész vagyok, de Rob zenei képessége messze fújt engem. Sokra fogja még vinni."

LL:"Vannak saját gyerekeid?"

BB:"Van egy négy hónapos kislányom(novemberben volt 4 hónapos).Ez irónikus, mert mi, én így szoktam mondani, mi a forgatás alatt terhesek voltunk."

LL:"Színészként szereted tudni, hogy hogy megy tovább a történet, vagy napról napra veszel, amit veszel?"

BB:"Igen, ezért nem ovlastam a könyveket. Az a fajta fickó vagyok,aki szeret kibékülni azzal, ami épp történik. Ha adnak információt sem történik semmi, de nem hoz lázba."

LL:"Milyen Catherine Hardwickkal dolgozni?Sok segítséget ad?"

BB:"Igen, ő rengeteget játszik, ez nagyszerű. Színészként sok olyan emberrel dolgoztam már, akiket nem érekel, hogy te mit érzel. Catherine ezzel ellentétben mindig téged véd, a te érdekeidet nézi. AZt teszi, amit minden jó rendezőnek tennie kéne. Adja a helyes szereposztást, és megengedi nekik, hogy azt tedjék amit tesznek, megbízik bennük.Azon túl ő a legédesebb, legkedvesebb, legodaadóbb rendezők egyike, akikkel valaha dolgozhattam. Igazán beleöntötte a szívét ebbe a dologba."

LL:"Úgy tűnik, te vagy a legkövetkezetesebb karakter. Te is stabilizáló erőnek találod magad?"

BB:"Nos, úgy vélem ,hogy Charlie egy olyan fickó, akit egy olyan szituáció közepébe tettek, amit eddigfigyelmen kívül hagyott. Minden amit tenni akar az az, hogy a lányával rendbe hozza a viszonyát. Ha ez átjött, akkor én boldog vagyok."

LL:"Gondolod, olyan szülői stílust vehetsz fel, mint Charlie tette?"

BB:"Remélem nem. Csak mert Bella és Charlie közt hatalmas távolság van. Remélem képes leszek egy mélyebb kapcsolatot fenttartani a lányommal..."

forrás: TwilightMoms,Film.com