Eszti
Mint láthatjátok teljesen megújult az oldal!:) Már egy ideje tervezgettem, hogy lecserélem a régi dizit, de ma végre rávettem magam. És ha már full generál, akkor vessünk számot az elmúlt "első hónapról" (na jó másfél:)).

A Volt egyszer egy Mókusvirág... 2009. június 9-én nyitotta meg kapuit, akkor még csak tesztjelleggel, hiszen nem sejtettem, hogy ekkora lesz az érdeklődés!
Azóta kb. 2500-an látogattátok az oldalt és kicsit több mint 5000 megtekintés volt. Köszönöm szépen nektek!!!

A legforgalmasabb nap: július 6. - 213 látogató
A legkevésbé forgalmas nap: június 22. - 22 látogató (ekkor érettségiztem, hát meglátszik:))

A napi átlagos látogatottság pedig 91 fő:), aminek megint nagyon örülünk...hiszen ha 100 embert érdekel amit csinálok...az csodás érzés.

Az oldalt számos országból látogatják: Magyarország (1101 látogató), Románia (37), Szlovákia (24), USA (8), Nagy-Britannia (7), Németország (6), Szerbia (4), Ausztria - Argentína (2), Spanyolország - Kanada - Izrael - Törökország - Írország - Equador - Csehország - Ukrajna - Olaszország - Norvégia - (1) Thanks MMV!

Hát az új design elég feltűnő:) De emellett megújult a Hét videója! és Kedvenc zenék!-et is lecseréltem egy pörgősebb tracklistára:)

Köszönöm hogy eddig is megtiszteltetek és remélem sokan továbbra is az olvasóim maradtok!

Véleményeket kérek az új dizivel kapcsoaltban, illetve írjatok ha van valami ötletetek, kérésetek az oldallal kapcsolatban is! (fehereszter90@gmail.com)


Honlapverseny! Szavazzatok!

Megint kiírom, mert a győzelem:) rajtatok múlik!!!
A http://twilight-fan-world.gportal.hu/ oldal honlapversenyén továbbjutottam a második fordulóba! Ezt persze főleg nektek is köszönhetem, hiszen sokan látogatjátok az oldalt, most viszont a segítségetekre lenne szükségem.



A verseny következő fordulójában a látogatók szavazatai alapján dől el, hogy ki fog nyerni. Kérlek titeket, hogy szavazzatok Mókusvirágra... hiszen óriási előrelépés lenne az oldalnak egy ilyen verseny megnyerése!
ITT illetve a felső képre kattintva tudtok szavazni, az oldal alján (görgessetek lejjebb) a bal oldalon! Előre is köszönöm mindenkinek! (Egyenlőre csak 13 szavazatom van, a másik 74-el szemben, szóval hajrá...szavazzatok!)