Eszti
Sziasztok! Jön a Nyári Szünet! ...megint:)

Megint nyaralni megyek, de mint megszokhattátok most sem maradtok friss nélkül. Egyrészt mert Pöszke majd jön és ténykedik, remélem (bár most még ő is Balcsizik) Másrészt mert remélem hét vége felé lesz net a szállásunkon:)

Addig is itt egy szuper friss! Én imádom!

Pussz: Renee



Twilight ruhatárak, stylist


Őszintén mondhatom, hogy engem nagyon meglepett az Alkonyat szereplőinek ruhatára. A Hollywood-i alkotásokat ismerve nem ehhez szoktunk. A legtöbb filmben a csillogás és a divat, mint fő motívum vesz részt. Persze kedvenc vámpírjaink sem panaszkodhatnak, mégis valahogy a 'hanyag elegancia' az ami eszembe jut, ha rájuk nézek.

Nemrég bukkantam rá ezekre az összeállításokra. Valaki volt olyan kedves, hogy összegyűjtötte a film szereplőinek ruhatárát, stílus, jellem, és a könyvben leírtak alapján.
Ha rákattintotok (feljön új oldalban) és ráviszitek az egeret az egyes ruhadarabokra, akkor egy kis buborékban megjelenik a neve, tervező, és néhány esetben az ár is (HUF =Forint). Hát igen az 1 milliós kabáton én is meglepődtem.



View 'Twilight' on Polyvore

Ha már a divatnál tartunk!:) Kérlek titeket, hogy szavazzatok a Hajas kérdések bejegyzésben kedvenc Twilight sztárjaitok frizurájára. IDE kattintva elérhetitek. Döntsetek ti!!!
A szavazást előre láthatólag augusztus közepén zárom le, ha lesz döntetlen (pl. Jackson-nál 25-25 szavazat van két hajstílusnál), akkor azokat újra elindítom!
Címkék: , edit post