Eszti
Immár ez is eljött! Nyár van, juhi és beindul a nyaralás szezon! Így én is elutazom egy rövid vakációra:) Kvíztáborba a barátaimmal a Balatonhoz:) A blogot pedig addig Pöszke szerkeszti majd. Nagyon izgul, és nagyon sok újdonsággal készül nektek, úgyhogy szurkoljunk neki együtt:) De szerintem nem lesz gond, ügyes lesz, mint mindig:)

De persze ugye nem is én lennék, ha nem hoztam volna még pár érdekességet, frisst ma is...mikor már rég pakolnom kéne....:)

Először is a The Improper nevű internetes lap indított egy szavazást, miszerint : Twilight Saga vagy Harry Potter? Melyik jobb? A szavazók választhatnak Robert és Dan, Kristen és Emma, illetve Rupert és Taylor közül. Szerintem érdekes, bár a jelenlegi állás egyáltalán nem meglepő. ITT tudtok szavazni.

Találtam egy igazán jó New Moon fanvideót. Szerintem hihetetlen ahogy átadja a történetet, a zene is meg a képi világ is lenyűgöző.:)



Kristen Stewart-ról új-régi képek kerültek elő. Van pár amit már talán láttam, vagy csak a ruha volt hasonló, de ezekn kicsit olyan Bellás, mármint nem olyan vagány csaj vagyok (főleg a Joan Jett film forgatási képei), hanem kissé aranyosabb:) Nekem már hiányzik Bella....jajj mikor lesz november.








Éééés megint hoztam Robert Pattinson interjú videót - magyar felirattal, Andree888 jóvoltából, akinek ezúton is újra megköszönjük, hogy hozzájárult a videói közzétételéhez.

Most az Acces Hollywood interjút raktam be. Két részből áll. Ez is nekem egy nagy kedvenc, ebben mondja el Rob, hogy már több lánynak is megkérte a kezét, és itt mutatja meg a riporternek, hogy a telefonjában a mai napig benne vannak az "Áll még a péntek-i esküvő?" sms-ek.:) Jó szórakozást hozzá!





Na ennyit mára! Puszilok mindenkit, majd jövők hétvége felé, addig Pöszke tartja a frontot, őt lehet zaklatni:):)

Sziasztok!