Eszti
Mindannyian szívesen fogadnánk, ha birtokunkba lehetne néhány becses ékszer. Hát még ha a különleges Twilight ékszerekről van szó! Habár az eredeti ékszerek (és színészek xd) nem lehetnek a mieink, azért vannak ügyes próbálkozások szenvedéseink enyhítésére. Itt van egy lány, aki nagyon ügyesen twilight-inspirálta ékszereket készít. Nekem a kedvenceim Bella gyűrűi és Alice nyaklánca. De helyettem beszéljenek a képek.

A két első nyaklánc egyértelműen twilight ihlette:), a harmadik képen a farkas és egy 14mm-es Swarovski kristályszív Jacob és Edward jelképei, mellette
Alice nyaklánca látható. A 4. és 5. képen pedig Bella gyűrűi.







Találtam egy érdekes karkötőt is az ékszerek között, melyen több mint 10 medál látható, mind a történet egy-egy kis darabját jelképezve. Szerintem nagyon aranyos...jó lenne levehető változatban és akkor minden nap más medállal lehetne viselni:)

1- medve - Emmett
2- kézi tükör - Rosalie

3- cowboy kalap - Jasper

4- tűsarkú cipő - Alice (bár ezt nem értem, inkább balerina)

5- álló oroszlán - Cullen clan
6- baseball ütő labdával - Cullen clan

7- babalábak - Reneesmee

8- eljegyzési gyűrű- Bella

9- zongora- Edward

10- Swarovski kristályszív- Edward

11- farkas- Jacob

12- öreg furgon- Bella

13- motor- Bella/Jacob/Edward szerelmi háromszög

14- alma

15- sebtapasz - Bella esései:)

Ezeket az (és más) ékszereket ezen az oldalon érhetitek el. Sajnos inkább külföldi ismerősöknek ajánlom...mivel a csaj Texas-i.

De higgyétek el, nincs minden veszve:) Itthon, Magyarországon is lehet TWILIGHT ÉKSZEREKET vásárolni! Ugye milyen hihetetlen:) Pár napja bukkantam az ereklyecenter nevezetű oldalra, ahol a híresebb filmek, könyek relikviáit lehet megvásárolni. A poszterek, maricák, pólók tömkelegében azonban kincsek rejtőznek!

Az oldalt ITT érhetitek el.

Ezek pedig Alice nyaklánca (7160 Ft), Rosalie nyaklánca (7160 Ft) és Edward csuklópántja (7160 Ft). Ehhez az árhoz természetesen még hozzájön a postaköltség is, de akinek igazán fontos a Twilight, az bármire képes, vagy nem?:):):)




És azért persze szólnék az egyéb Twilight relikviátról is, de persze helyszűke miatt:), csak a kedvenceimről (a többit ugyanott érhetitek el).

Amin teljesen kiakadtam az az Edward baba (7410 Ft) :) Hát igen!
Aztán van itt még Twilight táska (5700 Ft), nekem személy szerint tetszik:), illetve Twilight fülbevaló-szett (4900 Ft).





Szintén egy a napokban talált kincs! Twilight rendezői könyv!!!
Nem tudom, akadt-e közületek, aki megvette a könyvet, én nem mertem (tekintve, hogy húzós ára volt), de elnézve ezeket a képeket, megjött a kedvem hozzá! Volt ugyanis egy kedves valaki, aki a könyv oldalai lefényképezte és megosztotta youtube-on! Íme az internet csodái:)

Olvasásra nem ajánlom, de a képek jól kivehetők. Megint van kedvenc:) a szereplők ruhatárának összeállítása:) Jajj azt imádom!!! Aranyosak a skiccesen megrajzolt fejek, meg ruhák!!!

Az meg persze csak hal a tortán:):):), hogy a képek alatt a kedvenc számom megy a The Fray-től.




6 Responses
  1. Névtelen Says:

    Én biztos meg fogom majd venni, habár hol van még a kijövetele..:)


  2. Mismouth Says:

    Nekem csak egy farkas medál kellene, de nincs! pedig mindenhol utánna néztem :'(

    Az ereklyecenter meg úgy ahogy van, egy óriási átb@szás... töredéke ennyi pénzért meg tudja az ember oldani, ha tud kicsit gondolkodni, és nem sajnál utána járni.


  3. Névtelen Says:

    Szia!Tudnál nekem segíteni,mert elég régóta keresgélek, de mindenhol kb. ennyiért találok és nagyon szeretnék egyet.előre is köszi.... :)


  4. Névtelen Says:

    Sziasztok!! Nem tudjátok hol lehet vásárolni/szerezni twilightos táskát???


  5. Névtelen Says:

    Sziasztok!! Nem tudja valaki hol lehet twilightos táskát szerezni???


  6. Johanna Says:

    Ajánlom nektek a http://yohanna.hu/ekszerek/twilight-ekszerek
    oldalt ahol már 3.600Ft-ért vehettek eredeti Twilight ékszereket.
    Mi is ott vásároltunk be Rosalie, Esme és Alice nyakékből. Ajánlom nektek is.