Eszti
Végre újra itthon vagyok:)Nagyon jó volt egyet kimozdulni, meg a haverokkal lenni, de azért ti is hiányoztatok ám. legelőször is szeretnék ÓRIÁSI köszönetet mondani pöszkének, aki a távollétem alatt fenntartotta az oldalt:)

Hoztam egy képet a kiruccanásomról:) íme a kis csapat, akikkel a múlt hetet töltöttem:) és akiket mind-mind nagyon szeretek:) A háttér, bár nem nagyon látszik...ez a Balaton-felvidéki Hegyestű.



Másodszor! A http://twilight-fan-world.gportal.hu/ oldal honlapversenyén továbbjutottam a második fordulóba! ezt persze főleg nektek is köszöönhetem, hiszen sokan látogatjátok az oldalt, most viszont a segítségetekre lenne szükségem. A verseny következő fordulójában a látogatók szavazatai alapján dől el, hogy ki fog nyerni. Kérlek titeket, hogy szavazzatok Mókusvirágra... hiszen óriási előrelépés lenne az oldalnak egy ilyen verseny megnyerése! ITT tudtok szavazni, az oldal alján (görgessetek lejjebb) a bal oldalon! Előre is köszönöm mindnekinkek! (Egyenlőre csak 11 szavazatom van, a másik 71-el szemben, szóval hajrá...szvazzatok!)

És természetesen az elmaradhatatlan hírek:) Azért történt pár dolog a napokban, nem tagadom.
Ugye Magyarországon is bemutatták Kristen új filmjét, az Adventureland-ot...amit én sajnos még nem láttam, időm nem igazán volt rá:) De bepótolom:) Viszont ha valaki látta közületek és szívesen megosztaná az oldal olvasóival a véleményét, az küldje el egy rövid bekezdésnyi irományát a fehereszter90 kukac gmail pont com címre, a tárgyhoz pedig írd be, hogy Adventureland! Én pedig közzéteszem itt az oldalon:)

Addig is elhoztam a film magyar feliratos előszetesét:)




Robert filmjének forgatása sem áll meg egy pillanatre sem. A Remember me forgatási képeiből szinte minden napra jut pár darad, de szerintem a mostaniak az eddigi legdurvábbak. Katt a nagyobb nézetért.
Ezeken a képeken egy igazán szakadt pólóban...



Itt pedig csurom véresen... Oscar-t a sminkesnek!!!



Cuki rózsaszín hálózsákkal... (én csak tippelem, de szerintem a kislány egy pizsamaparty-s szülinapra megy)





Ezek pedig szintén a minap készült képek... még mindig a megszokott kockás ing és egy új valami kínai feliratos póló:)



Biztos már több oldalon láttátok, de gondoltam nem lenne teljes a mai friss, ha nem rakom be a New Moon egyik új képét!
A film első trailer-ét a május végén rendezett MTV Movie Awards-on, jópáran együtt virrasztva:) És valljuk be, nagyon jóóó volt...azóta az ilyen képek illetve a filmmel kapcsolatos néhány új hír tart minket életben novemberig:) A néhány új hír pedig! A New Moon-t Magyarországon az amerikai premier előtt egy nappal 2009 november 19-én mutatják be. Ezt az IMDB tette közzé, és bár tudjuk, hogy ők nem egy hivatalos forrás, mégis a hír elég valószínű. Ezen a linken utána nézhettek : http://www.imdb.com/Recent/Hungary

A következő tervezett New Moon trailer/részlet pedig augusztusban várható, Vanessa Hugens új filmjének bemutatóján.



Így a végére pedig két video Robert-ről. Édes mindkettőben:)





Most, hogy újra itthon vagyok megint gőzerővel fordítgatok, most éppen egy Taylor interjút, meg egy hosszabb cikket Robert Pattinson-ról. Remélem mindkettőt még fel tudom rakni ma.

Addig is kérlek titeket, hogy a Hajas kérdések bejegyzésben szavazzatok kedvenc Twilight sztárjaitok frizurájára. IDE kattintva elérhetitek. Döntsetek ti!!!