Eszti
Új New Moon kép!

Nem kellett sokat várni a múlt héten előkerült Bella-Jacob kép után. Megint felkerült a netre egy New Moon-os kép. Igaz, ez most csak egy forgatási szünetben készült, de többek között láthatjuk rajta Bellát, Alice-t és Jacob-ot is, amint a rendező utasításait hallgatják. Javítsatok ki ha tévedek, de szerintem ez az a rész, amikor Alice visszajön Forks-ba, mert azt hiszi, hogy Bella meghalt. Bella és Jacob pedig ekkor érkeznek meg a házhoz, és Bella észreveszi Carlisle Mercedes-ét.



Twilight - babák!

Eddig leginkább csak Alkonyatos poszterekről, pólókról, tollakról, kitűzőkről hallottunk, de ugyebár "nagy az Isten állatkertje" alapon újabb érdekességek jelentek meg a piacon. Szerintem az eddigi legnagyobb szenzáció:) a Twilight babák sorozat.

Két helyen is találtam babákat. Őszinte leszek, az egyik stílus tetszik, a másik meg szerintem abszolút nem hasonlít.

Kezdjük tehát a kevésbé jóval.
Az oldalon, http://www.fantasydollsbyd.com/ egy sok szabadidővel rendelkező emberke nekiállt babákat gyártani, az eddig elkészültekből hoztam képeket. Most vannak előkészületben Bella - Edward báli és esküvői babái.

Katt a képekre a nagyobb nézetért!!!

Bella és Edward


Alice és Jasper



Rosalie és Emmett



Nomádok - James, Laurent, Victoria







Gondolom mindenkinél kiverték a biztosítékot a képek:) De nyugalom vannak ennél jobbak is, ezeket már forgalmazzák, persze csak USA-ban, gondolom. De kivitelezésben sokkal jobbak az előzőeknél. EZEN a linken megnézhetitek az oldalt, 33$-ért lehet rendelni:)