Eszti
Hajas kérdések! Végeredmény!!!

Frissítve!

Nem egészen egy hónapja - július 9-én - elindítottam az oldalon egy nagyszabású projektet. Vagy nevezzük inkább egy szimpla szavazásnak:):):) Mindenesetre azt hittem, hogy majd maximum 5-6 ember fog szavazni, ők is csak azért mert megkérem őket. De szerencsére nagyon pozitívan kellett csalódnom:)
Igazán kitettetek magatokért, hiszen szinte minden kérdésre több, mint 150 szavazat érkezett.

A hétvégén Kellan és Jackson frizurájáról még dönthettetek, íme tehát a végleges eredmény!
Kommenteket és véleményeket várok, az enyémet a cikk alján olvashatjátok!






Kristen Stewart

barna: 146
szőke: 9







Kristen Stewart

egyenes 46
hullámos 99








Nikki Reed

szőke 86
barna 62










Peter Facinelli

barna 92
szőke 59








Rachelle Lefevre

egyenes 96
göndör 49








Cam Gigandet

rövid 103
hosszú 41









Ashley Green

hosszú 45
vállig érő 11
rövid 91










Robert Pattinson

felzselézett kisfiús 23
komoly rövid 0
Edward-os kusza 126
régi, vicces 7











Most már látom, hogy nehéz volt a döntés, de végül azért sikerült! Kellan Lutz esetében pénteken még 73-74 volt az arány, de mostanra az egyik megerősödött. Jackson már egyedibb eset, azóta gondolkodtam, és lehet, hogy túl sok volt a lehetőség...alig tudtatok dönteni. Így dobógót hirdetve láthatjátok a három legjobb frizurát!



Kellan Lutz

barna 87
szőke 98







Jackson Rathbone

kisfiús 21
Jasper 61
punk 4
szívtipró 53
vagány 52








Remélem tetszett az ötlet! A jövőben még tervezek hasonló szavazásokat, de ahhoz az kell, hogy megírjátok a véleményeket!!! Kifejezetten örülnék, ha az eredménnyel kapcsoaltban is nyilatkoznátok!!! Előre is köszönöm minden kommentelőnek!!!



Az én véleményem:

Huh, hát nem erre számítottam! Nagyon nem. A legtöbb frizurát eltaláltam, mármint eltaláltam azt ami nektek tetszik, de pont egy-két olyan esetben ahol biztos voltam a végeredményben, más eredmény született.
Ugye Kristen szempontjából a kérdést nem kell firtatni, barna - hullámos ... ez van, ez lesz (remélem a Runaway után végre)
Aztán Nikki volt az egyik számomra nagy meglepetés!!! Nekem egyértelműen barna ..., de meghajlok a nép akarata előtt, be kell vallanom a szőke is jól áll neki.
Peter megint egyértelműen barna:) nagyon jól áll neki... szerintem sokkal szexibb barnán.
Rachelle volt a másik meglepetés. az a gyönyörű göndör vörös haj ...ááá, mit nem adnék ha nekem ilyen lenne, erre leszavaztátok az egyenesre:(
Cam haja röviden sokkal jobb, csakúgy mint Ashley, neki is jobban áll a rövid - majdnem vic beckham-es - haj.
Robert! Hát igen, Edward Cullen nyerő széria, ezt nem kell magyarázni!
Kellan "mackótestvér:)" Lutz szerintem szőkén édesebb:) A barna öregíti, vagy nem? A szőkétől olyan fiatalos, vagány és nem utolsósorban nagyon szexy lesz:)
Jackson, ó édes Jackson. Én legszívesebben 3 különbözőre is szavaztam volna - mondjuk ezek közül dőlt el a szoros verseny - de elégedett vagyok az eredménnyel. Jól állt neki a Jasper-es frizura, de a hosszabb barna haj valahogy olyan rosszfiússá varázsolja, és a lányok szeretik a rosszfiúkat.:)

Puszi: Renee
1 Response
  1. Névtelen Says:

    hát azt mondtad te is göndör hajat szeretnél mit Reachel ,de elárulom nem ojan jó !!!mert nekem a kamaszkor miatt hirtelen ilyen gondör lett és akkor még rövid volt ahalyan úgy néztem ki mint akinek mikrofon van a fején komolyan és most egy ideje növeszten de a gondorodés miatt még mindig a vállamig és !!