Eszti
Elég bizarr kijelentés, én még mindig nem hiszem, hogy igaz lehet, de azért érdekes, hogy ezt is megértük... most már nem elég, hogy állandóan összeboronálják kettőjüket, gyermekáldásról írnak az amerikai újságok.

A NewWeekly című lap címlapján jelent meg a hír, miszerint "Kristen tells Rob - I'm pregnant"
, azaz "Kristen mondta Rob-nak - Terhes vagyok." A cikket természetesen lefordítottam nektek.



"A Twilight csillagok szerelmi zűrzavarai után Kristen mondta egy barátjának, hogy terhes a színész (Robert) gyermekével.

A színésznő (Kristen) nagyon izgatottan várta ezt a hetet, és mivel aggódott, hogy a fotósok felfedezik a titkát, egy közeli haverját (havert küldeni, nem csoda, hogy kitudódott - by fordító) küldte el terhességi tesztért.

Kristen azért kérte meg egy barátját, mert félt, hogy a gyógyszertárban valaki felismeri. Egy bennfenntes állítása szerint: 'Ő (Kris) nagyon ideges ettől az egész helyzettől'.

A párnak (Kris és Rob), akik még nem hozták nyilvánosságra kapcsolatukat, most a legnehezebb kihívással kell megkűzdeniük kapcsolatuk során, szembe kell szállniuk a híresztelésekkel, hogy szülők lehessenek.

Kristen bár gyanakodni kezdett, még nem tudta realizálni a dolgot, nem volt ideje megemészteni.

A közeli haver szerint : 'Mikor Kristen nem bírt sokáig dolgozni, akkor kezdtem el gyanakodni, hogy talán terhes, és úgy gondolom, hogy az apa, Robert."
forrás:nw.ninemsn.com
Hát elég félelmetes, egy hete sem volt, amikor a Michaellel való szakításukról írtam, most meg rögtön gyerek. Azért én reménykedem, hogy ez a "közeli haver" nagyon téved, és csak sok pénzt akart keresni ezzel a hírrel...

Ti mit gondoltok? Igaz lehet a hír?
4 Responses
  1. Névtelen Says:

    Szerintem, ha Kristen terhes is lenne (amit kétlek mert szerintem ő ennél elővigyázatosabb és megfontoltabb) biztos nem Robert-től mert én nem hinném, hogy megcsalta a barátját, amíg együtt voltak.Bár én nem ismerem, így még akár az is lehet, hogy a szende kis álarc mögött egy igazi démon rejlik, de kétlem.


  2. MiuMiu Says:

    Látom Te is megírtad a hírt :) Eléggé kamunak tűnik, de azért szép pár lennének. Vagy azok is, ki tudja.
    www.gossip-girls.blog.hu
    MiuMiu


  3. Névtelen Says:

    Szerintem ez hülyeség...! Egyszerűen felszedett néhány kilót.
    Na arról meg ne is beszéljünk, hogy mindig eljátszák ezt az újságírók 1-1 felkapott "csak a mozivásznon pár"-sztárral! :|


  4. Névtelen Says:

    Hát nagyon remélem h nem igaz..nem is illenek össze, és nem lenne jó ha más játszaná Bellát..
    És am se hiszem, h megcsalta a pasiját Kristen..vagy legalább Rob észnél volt.De ki tudja.. (: