Kittu
Hahó! Én volnék a "társszerkesztő", pöszke, és mivel ez a bemutatkozásom, egy pöttyet félek. Igyekszem majd a Mókusvirág szintet megütni, remélem sikerül, de bármi észrevétel van, szóljatok, nekem az csak segít :) És ha már itt tartok köszönöm mégegyszer a lehetőséget és bizalmat egyetlen Reneemnek, hogy itt lehetek, és ígérem, hogy gőzerővel fogok alkotni. Most, hogy ilyen jól megy a Twilight-szekér, nem csak a főszereplők, de a mellékszereplők is kapnak egy kicsit a nekik járó rivaldafényből.


Portland-i színészek beszélnek Rob Pattinson-ról, és a Twilight-ról



Ayanna Berkshire

Kor: 32

Szerepe a Twilightban: Cora, felszolgáló a Carver Cafe-ban

Team Edward, vagy Team Jacob? : A rajongóknak „összacsapásaik” vannak a vámpír Edward, és a Quileute törzs tag, Jacob közt, aki mellesleg farkassá tud vállni.

„Sokszor kérdezték már tőlem. Az új motóm: én Team Berry Cobbler vagyok. ( a desszert, amit Cora szolgál fel Bellának) Néhány alkalommal sikerült találkoznom Robert Pattinson-nal, és ő fantasztikus volt. Igazából előbb találkoztam a szüleivel, mint vele. Van egy nappali állásom, mint látszerész, eljöttek hogy javítsam meg a szemüvegüket.”


A „Twilight- effekt” : „ Valaki indított Cora-nak, a pincérnőnek, egy Myspace oldalt, ahol van egy csomó követőm Törökországból. Egy Twilight Web fórum megkeresett engem, hogy válaszoljak online a kérdéseikre. Az emberek megtalálják a Myspace oldalamat, ahol rengeteg színjátszással kapcsolatos kérdést kapok, de akadnak komolytalanabbak is, mint „Milyen szaga van Robert Pattinsonnak?” Nos, olyan szaga van, mint egy 20-21 éves srácnak. Olyan szaga van, mint amilyen szagúnak kellene lennie. Biztos vagyok benn, ha valaki megszagolná, és udvarolna neki, azonnal ő nyerne."




Catherine Grimme

Kor: 7

Twilight szerepe: a pici Bella

Találkozás Robert Pattinsonnal: „Ő nagyon aranyos volt. Én meg olyan csillag sújtotta fajta voltam. (csillag sújtotta: extázis, hogy találkozhatott egy híres emberrel, főként Roberttel…)Helyes? "Igen, az, ahogy a legtöbb ember mondja. Nem igazán vagyok biztos magamban.”


Az anya, Kim Grimme hozzátette: Catherine Hardwicke szervezte a találkozót, hogy bemutassa Robertet Catnek (ahogy a család hívja). Ő lent a térdéig ért, szóval szemszintben lehetnek. És, természetesen, a brit akcentus miatt minden jobban hangzott. Cat azt mondta, hogy szerette őt a Harry Potterben. (Pattinson játszotta Cedric Diggoryt) Az ő képeit (jeleneteit) Roberttel és Kristen Stewarttal (Bella) vettük fel. Beszélgetett és viccelődött a többi stábtaggal is. Kristen kicsit zárkózottabb volt.”


forrás: robsessed

Az eredeti interjút pedig elolvashatjátok ITT.

Címkék: , edit post