Kittu
Sziasztok! Ne haragudjatok, de ma egész nap nem volt netem, semmit nem tudtam csinálni, szóval ma egész éjszaka melózni fogok az oldalon, és holnap dupla annyi friss lesz. Még egyszer bocs, sajnos nem tehetek róla :(

De, hogy mégis legyen valami, hoztam Robról egy paparazzi videót. Hogy értsétek is, lefordítottam, mit mondanak. Ez a videó tegnap előtt este készült, mikor Rob barátjával, Sam Bradley-vel, és managerével és még két barátjával vacsorázni mentek.

"Rob: Ki mondta neked, hogy itt voltam?(a fotósnak)
Fotós: Követtelek
Rob: Mi?
Fot.: Követtelek a biciklimen
Rob: A szállodámtól?
Fot: Huh, aha, követtelek, bent és kint
Nick: Rendben de ezután abbahagyod ugye? Néhány képet csinál, azután készen vagyunk.
Fot: Oké.
Nick: Rendben, az jó, lekaptad?
Fot: Lesüti a szemét. Néhány képet, kérlek.
Rob: Új hivatást kéne keresned, nem vagy túl tehetséges. (XD ez az Rob, szólj be neki!! xD-ford.)
Nick: Most már menj.Köszönjük.
Fot: Szóval, hogy megy a film?
Sam: Később találkozunk, viszlát!

videó:


forrás: ROBsessed