Kittu
Sziasztok! Mikor 3 napja elkezdtem írni a New Moon soundtrackről, nem gondoltam volna, hogy a következő napokban is ez lesz a téma, de napról napra új infok bukkannak fel, és én egyre jobban örülök. :D Múltkor Band of Skulls, most pedig The Used...Ugyanis a The Used zenekar Twitterén leközölt egy képet ,amin épp egy stúdióban dolgoznak, és odaírták hozzá, hogy épp a Twilight 2 zenéjét veszik fel... Őket eddig én csak nagyjából ismertem,de most hallgattam tőlük számokat, és abszolút pöszke-style :D




Hallgassatok bele a zenéjükbe ti is a saját youtube csatornájukon: ITT

Valamint kiderült, hogy a New Moon OST album 2009. októberében fog megjelenni.


Twilight "Edward" Google template/sablon

Ha valamit neten keresgéltek, a legtöbben általában a legnépszerűbb keresőoldalhoz, a Google-hoz fordultok. De nem unamas még, az a tipikus, régi fehér háttér? Ha igen, ha nem, nézzétek meg EZT, egész biztos, hogy népszerűbb lesz köztetek, mint a "sima" Google :P

forrás: hisgoldeneyes.com, bellaandedward.com
Címkék: edit post