Eszti
Poszterek ...

Ma ilyen poszternap van! De tényleg...folyamatosan, ahogy nézegetem a frisseket, újabb és újabb poszterekbe, plakátokba botlom:) Remember me, K-11 stb...

Ugye mint azt mindannyian tudjuk:) Robert Pattinson filmje, a Remember me forgatása már befejeződött, most kezdődik az utómunka, illetve a promo. Ennek örömére már kezdődik is a poszterek megjelenése!

Eddig én csak ezzel a kettővel találkoztam, a fehér sztem elég lehangoló, a kék már jobb. De most találtam egy újat, amin már Rob és Emilie arca is látható.
Katt a nagyobb nézetért!






Habár még szinte semmi információnk sincs Kristen és Nikki új közös produkciójáról, mégis most találtam egy plakátot (igazi-e? nem tudom), ami az új filmjüké, a K-11-é.




És ha már poszterek meg plakátok, meg kell mutatnom ezt a képet is. Szinten ma leltem rá erre is, gondolom a rajongók fantáziáját megmozgatták a Volturis promoképek, így készíülhetett el ez a (szerintem) Volturi fan-poszter.! Mellesleg szuper jó, tök jól visszaadja a hangulatot:)